قدس آنلاین -اهواز -زهره کریمی : مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس و با شروع سال تحصیلی جدید   از دبیرستان برکت و سالن ورزشی آن ، اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله) به دانش آموزان محروم شهرستان گتوند بهره برداری شد

رسالت و پرچمی که بر دوش ماست رسالت محرومیت زدایی است 

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس و با شروع سال تحصیلی جدید از دبیرستان برکت و سالن ورزشی آن ، اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله) به دانش آموزان محروم شهرستان گتوند بهره برداری شد. این مراسم که با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آقای هاشمی ، گیلانی نماینده مجلس شورای اسلامی ، دکتر حجازی مدیر ارشد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان خوزستان ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان ، مهندس جعفری معاونت فنی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت و گروهی از فرهنگیان و دانش آموزان و اهالی شهرک شهید قلی پور انجام گرفت . در ابتدا قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر استان  ضمن ارائه گزارش از وضعیت موجود دانش آموزان و مدارس عشایری گفت : با توجه به پیشینه تاریخی که عشایر دارند ، تاریخ ایران مدیون عشایر است . سپس افزود : امید واریم چراغ امیدمان با حرکت درست استاندار در بحث ساخت و ساز مدارس عشایری فروزان شود و مشکلات مدارس عشایری نیز حل گردد . 

در ادامه مراسم هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن بازدید از  پروژه شهرک شهید قلی پور گتوند گفت : مدرسه ساخته شده در حد ساختمان های دانشگاهی است و از بهترین مصالح ، تجهیزات و نقشه در ساخت آنها استفاده شده است و این رسالت و پرچمی است که بر دوش ماست و خود را در رفع مشکلات مناطق محروم سهیم می دانیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.