انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت در حالی از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه استقبال کرد که تصاویر سران فتنه 88 را در تزئینات غرفه های دانشجویی خود استفاده کرده بود.

استقبال از دانشجویان با طعم فتنه! + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق،  در آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علم و صنعت که در روز دوشنبه ۱۲ مهرماه در محوطه این دانشگاه برگزار شد، غرفه‌های انجمن اسلامی رشد و آرمان با نصب عکس‌هایی از سران فتنه و تزیین غرفه به رنگ سبز پذیرای دانشجویان جدید الورود بودند.
این اقدام انجمن اسلامی با اعتراض برخی از دانشجویان به مسئولان دانشگاه همراه شد اما مسئولان دانشگاه  از جمله رئیس و معاونت فرهنگی این دانشگاه که در محوطه شاهد نصب این عکس‌ها بودند مدعی شدند که دانشجویان وقعی به تذکر آنها نداده‌اند.

مسئولان دانشگاه علم و صنعت چرا با فتنه‌گری در دانشگاه خود مقابله نمی‌کنند؟ +تصاویر

اهمال‌کاری مسئولان دانشگاه علم و صنعت درحالی است که این دانشگاه یکی از صنعتی‌ترین دانشگاه‌های کشور است و بایستی به طور مناسب در حوزه خاص این دانشگاه از دانشجویان جدیدالورود استقبال صورت گیرد و آنان را در آینده به سمت حوزه‌هایی که در آن تحصیل می‌کنند هدایت کند.

مسئولان دانشگاه علم و صنعت چرا با فتنه‌گری در دانشگاه خود مقابله نمی‌کنند؟ +تصاویر

متاسفانه عموما دانشگاه‌ها با ضریب دادن به مسائل سیاسی که بعضا به مانند نمونه مذکور در حوزه اپوزیسیونی و خارج از منافع ملی تعریف می‌شود، شاهد آن هستیم که برخی از دانشجویان به سمت جریان‌های انحرافی کشیده می‌شوند.
این درحالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیأت دولت در تاریخ پنج شهریور ۹۳ به صراحت به آقایان توصیه کردند که همان طور که در جریان رأی اعتماد به وزیر علوم در مجلس تصریح کردند، از فتنه گران فاصله بگیرند و این را به عنوان یک خط قرمز در نظام اسلامی رعایت کنند.

مسئولان دانشگاه علم و صنعت چرا با فتنه‌گری در دانشگاه خود مقابله نمی‌کنند؟ +تصاویر

ایشان در این باره خاطر نشان فرمودند: علائق اعضای دولت به برخی جناح های سیاسی اشکالی ندارد اما دولت و اعضای آن نباید اسیر جناح بندی‌ها شوند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مسأله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همان گونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.
حال باید دید وزیر علوم نسبت به عملکرد مسؤولان دانشگاه علم و صنعت چه موضعی خواهد گرفت و مسؤولان دانشگاه چه جوابی برای تبلیغ سران فتنه در دانشگاه دارند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.