فقدس آنلاین- بجنورد: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی با واردکنندگان و عرضه کنندگان کالای قاچاق در راستای حمایت از تولید ملّی برخورد قاطع می‌کند.

حمایت از تولید ملی در گرو برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،سردارعلیرضا مظاهری در نشست پلیس،امنیت و اصناف اظهار داشت: دشمنان در این برهه زمانی اقدامات سلبی را کنار گذاشته و با انجام اقدامات ایجابی، نفوذ در فضای مجازی و بهره بردن از فرصت‌ها، جنگ نرم خود را آغاز کرده و ناهنجاری‌هایی را هم به وجود آورده است.

وی ترویج بی دینی و تهاجم فرهنگی را از جمله اهداف این جنگ نرم دانست و افزود: یکی از راه‌های دشمن برای این اقدامات، وارد کردن کالای قاچاق به کشور است که نه تنها رسیدن به اهدافشان را تسریع می‌کند بلکه سبب تضعیف تولید ملی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: اصناف در جلوگیری از عرضه کالای قاچاق نقش اساسی دارند و حمایت کننده ناجا در این راستا بوده‌اند اما بعضی افراد به خاطر سود خود اقتصاد کشور و استان را نادیده می‌گیرند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی به جای سلبی، ایجابی است، گفت: در بعضی موارد نکاتی که باید مدنظر باشد، رعایت نمی‌شود و نیروی انتظامی نیز در راستای وظایف و احساس مسئولیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار مظاهری در ادامه تاکید کرد: معضل قاچاق یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده و نیروی انتظامی نیز در همین راستا و حمایت از تولید ملّی با باندهای قاچاق برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان، همچنین تاکید کرد: بیشتر کسبه و اعضای اتحادیه‌ها در خراسان شمالی با نیروی انتظامی همدل و همراه بوده و در راستای کاهش تخلفات و قاچاق نهایت همکاری را دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: اصناف در زمان‌های مختلف پیش از انقلاب، طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اقدامات شایسته‌ای انجام داده و در عرصه‌های مختلف از نظام پشتیبانی کرده‌اند که تلاش‌هایشان قابل ستایش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.