عارف از برنامه‌ریزی جریان اصلاح‌طلب برای انتخابات شوراها خبر داد و گفت که اصلاح‌طلبان برای شوراها به صورت منسجم و جدی کار می‌کنند.

 فعالیت جدی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضاعارف نماینده مردم تهران  در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 14 مهر) پس از اتمام جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتشار گزارش عملکرد 3 ماهه فراکسیون امید گفت: علت تدوین این گزارش آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و عملکرد فراکسیون است.

وی با اشاره به اینکه ترکیب جدید شورای عالی اصلاح طلبان براساس نقدی بود که از ترکیب فعلی صورت گرفت، اظهار کرد: گزارش عملکرد فراکسیون امید آماده است و انشاالله هرچه سریعتر در اختیار رسانه‌ها قرار می دهیم.

عارف درباره برنامه‌ریزی جریان اصلاحات برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: قطعاً باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و اعضا و گروه‌ها در این باره جلساتی داشته‌اند، اما انشالله پس از تشکیل شورای عالی اصلاح طلبان به صورت منسجم و یکپارچه و جدی برای شوراها کار می کنیم.

وی افزود: از اصولگرایان هم می خواهم فعالیت جدی برای انتخابات شوراها داشته باشند،تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

عارف درباره اختلاف بین شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اطلاح طلبان، عنوان کرد: چند حزب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نقطه نظراتی داشته‌اند، که انشاالله با تشکیل شورای عالی اصلاح طلبان حل می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.