ناوگروه صلح‌ و دوستی ۴۲ ارتش جمهوری اسلامی امروز پس از ۲۸ روز دریانوردی به آب‌های جمهوری بازگشت و در شهرستان جاسک پهلو گرفت.

 رساندن پیام صلح و دوستی، هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا ، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه ۴۲ در جاسک گفت: ناوگروه ۴۲ ارتش با پیام صلح و دوستی و پس از ۲۸ روز دریانوردی و سفر به کشور پاکستان امروز در اسکله نیروی دریایی ارتش در جاسک پهلو گرفت.

وی افزود: نیروی دریایی یک نیرویی با ابعاد مأموریتی مختلف است و کلام مقام معظم رهبری این است که نیروی دریایی هم یک نیروی نظامی، علمی، سیاسی و بین‌المللی است.

سیاری ادامه داد: بعد سیاسی و بین‌المللی است که باعث می‌شود بازدید از کشورهای مختلف برای انتقال پیام صلح و دوستی در توسعه روابط سیاسی اقدام کنیم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در چند سالی که دستور بازدید از کشورهای همسایه را از رهبری دریافت کردیم توانسته‌ایم به کشورهای مختلفی ازجمله پاکستان، هندوستان، مالزی، چین و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و دریای سرخ سفر کنیم.

او یکی از اهداف دیگر سفر به کشورها را اقدامی در جهت خنثی کردن ایران هراسی دانست و عنوان کرد: با توجه به تبلیغات و هجمه‌های کشورهای خارجی علیه کشور و بد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، سفر به کشورها و رساندن پیام صلح و دوستی می‌تواند این هجمه‌ها را خنثی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.