قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در بازدید از فرهنگسرای شهید نومی گلزار ضمن پاسداشت مقام شهدا، ازشهدای مدافع حرم به عنوان سفیران فرهنگی و نمادهای عرصه ایثار و شهادت یاد کرد.

شهدای مدافع حرم، سفیران فرهنگی عرصه ایثار و شهادت هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام حمیدی در بازدید از فرهنگسرای جدید شهرداری منطقه 5 تبریز که اخیرا ساخت آن به اتمام رسیده است، ضمن قدردانی از متبرک شدن نام این فرهنگسرا به اسم شهید وحید نومی گلزار، شهدای مدافع حرم را با عنوان سفیران فرهنگی و نمادهای عرصه ایثار و شهادت یاد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به نامگذاری این فرهنگسرا به نام شهید مدافع حرم، ضمن قدردانی از شهرداری محترم منطقه 5 ، این امر را جزو ملزومات کار فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرده و ضمن استقبال از این قضیه، براهمیت این موضوع تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم و اهمیت فعالیتهای انجام شده در فرهنگسراهای شهرداری اظهارداشت: این فرهنگسرا هجدهمین فرهنگسرای شهرداری تبریز است که بعد از پایان ساخت در اختیار معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 5 قرار گرفته است و ظرفیت خدمات دهی به کوی ولیعصر(عج)، منطقه بارنج، کوی نصر، کوی استانداری، کوی سپهر و کوی ولیعصر (عج) 2 را دارد.

لازم به ذکر است این فرهنگسرا در کوی استانداری منطقه 5 شهرداری تبریز در زمینی به مساحت 1200 مترمربع و در دو طبقه احداث شده است و شامل سالن آمفی تئاتر، قرائت خانه و کلاسهای آموزشی مجهز و به نام شهید وحید نومی گلزار از فرزندان همکار سازمان عمران شهرداری تبریز نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.