قدس آنلاین - کرمان : استاندار کرمان طی بازدید از پروژه زیرگذر آزادی، از بازگشایی محور استقلال پس از انجام تملکات این محور تا پایان مهرماه خبر داد.

شهر کرمان به عنوان پشتیبان طرح مکران بزرگ

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی ظهر پنجشنبه به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار کرمان و جمعی از مسئولین استان از پروژه زیرگذر آزادی بازدید و از بازگشایی محور استقلال پس از انجام تملکات این محور تا پایان مهرماه خبر داد.

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه کرمان از قدیم مرکز توسعه جنوبشرق کشور بوده است، گفت: شهر کرمان به عنوان پشتیبان طرح مکران بزرگ با استفاده از اعتبارات و توان شرکت های بخش غیردولتی می تواند نقش آفرینی کند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانییاء(ص) 13 پروژه بزرگ را در شهر کرمان در دست اقدام دارد، افزود: پروژه زیرگذر آزادی طی توافقات صورت گرفته با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) 22 بهمن امسال آماده بهره برداری می باشد.

وی حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کرمان را یک نقطه عطف دانست و یادآور شد: این قرارگاه از تکنولوژی جدید برای پروژه های 9 گانه شهری در کرمان استفاده کرده است و قطعا اجرایی شدن این پروژه ها، مشکل ترافیکی شهر کرمان را تا 30 سال آینده مرتفع می سازد.

استاندار کرمان از مردم شریف و نجیب کرمان بویژه کاسبان به خاطر همراهی و صبوری در اجرای پروژه های شهری قدردانی و خاطرنشان کرد: تا زمانی که توفیق خدمت‌گزاری در استان کرمان را داشته باشم، خسته نمی‌شوم و پروژه‌ها را به‌صورت ریز دنبال خواهم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.