مرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی استقلال از فیلمبرداری یک هوادار ناراحت بود.

عصبانیت منصوریان از فیلمبرداری یک هوادار و شوخی با فرزند رحمتی

به گزارش قدس آنلاین، تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این تمرین، وریا غفوری، امید ابراهیمی و علی قربانی غایب بودند.

* بازیکنان از ساعت 11:30 در زمین تمرین حاضر شدند و به‌مدت 30 دقیقه به تنیس فوتبال مشغول شدند.

* سیدمهدی رحمتی با فرزندش در تمرین حضور یافت. بازیکنان استقلال مدام با فرزند رحمتی شوخی می‌کردند.

* یکی از هواداران حاضر در محل تمرین مشغول فیلمبرداری از علیرضا منصوریان و بهتاش فریبا بود که این مسئله باعث عصبانیت سرمربی استقلال شد. مصنوریان به آن هوادار گفت: من با مدیرفنی تیمم در حال صحبت کردن هستم و شما دوربین گوشی خود را به سمت صورت من گرفته‌ای و فردا هم این فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کنی. صحبت من با مدیر فنی یک مسئله شخصی است و نباید این کار را انجام دهید. منصوریان از یکی از عوامل تیم خواست که فیلمی را که آن هوادار گرفته بود، پاک کند.

* رابسون جان‌واریو، مدافع برزیلی تیم استقلال که چند ماهی از حضورش در ایران می‌گذرد، با دیدن خبرنگاران به زبان فارسی به آنها خوش‌آمد گفت.

* تمرین از ساعت 12 استارت خورد و بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز در تشک‌های مخصوص به حرکات کششی و نرمشی روی آوردند و سپس به‌مدت 10 دقیقه دور زمین شماره دو به دویدن نرم مشغول شدند. علیرضا منصوریان هم همراه بازیکنان حرکات کششی و نرمشی انجام می‌داد. آبی‌پوشان در ادامه بار دیگر زیر نظر مربی بدنساز به کارهای استقامتی همراه با استارت‌های کوتاه و بلند روی آوردند و سپس در سه گروه مجزا به حفظ توپ و کارهای ترکیبی پرداختند. پس از این آیتم، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و فوتبال با دروازه‌های کوچک را انجام دادند.

* روزبه چشمی همچنان به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کند و امروز هم زیر نظر فیزیوتراپ تمرینات اختصاصی انجام داد.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی حضور داشتند. فریبا برای دقایقی با مهدی رحمتی صحبت کرد.

* علیرضا منصوریان امروز در اکثر دقایق تمرین از بازیکنان تیمش می‌خواست که با جدیت خاصی کار کنند و همیشه سرحال باشند.

* بخش پایانی تمرین، کار تاکتیکی بود که منصوریان با جدیت این تمرین را دنبال می‌کرد. سانتر از جناحین و زدن ضربه نهایی هدف تمرین آبی‌پوشان بود. در این بخش، سرمربی استقلال مدام با بازیکنان و مدافعان خود صحبت و موارد تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد. در بیشتر دقایق نیز به‌خاطر بی‌توجهی بازیکنان استقلال، منصوریان بر سر آن فریاد می‌کشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.