همزمان با آغاز ماه محرم هر چند اقبال مخاطبان نسبت به پرده سینما کمتر شده است اما فیلم «هیهات» و «خشکسالی و دروغ» نظر مخاطبین را به خود جلب کرد.

مردم هیهات را پسندیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، از ابتدای هفته با آغاز دهه اول محرم اقبال مخاطبان برای رفتن به سینما کاهش یافته است اما همچنان مخاطبین با فیلم ها  ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. دراین میان فیلم «هیهات» که با موضوع عاشورا و امام حسین(ع) روی پرده سینماها رفته است کم کم جای خود را در میان مخاطبین پیدا می‌کند. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری گفت: مخاطبین «هیهات» افزایش یافتند و ظرف 9 روز فیلم به فروش 33 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت. فیلم روز چهارشنبه در تهران به فروش 2 میلیون و 500 هزار و در روز پنج شنبه به فروش 5 میلیون تومان رسید. 

وی ادامه داد: فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» هم با توجه به فضای فیلم به فروش 3 میلیون تومان دست یافت. 

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم گفت: فروش فیلم «خشکسالی و دروغ« در تهران با دارا بودن 27 سالن به 355 میلیون تومان رسید و در شهرستان کمتر از 5 روز فیلم به نمایش درآمده و در کل فروش فیلم به مرز 500 میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم «فروشنده» با فروش 11 میلیارد و 50 میلیون تومان و لانتوری به فروش 6 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید. 

بنابراین گزارش، براساس سامانه فروش الکترونیکی فیلم «ربوده شده»88 میلیون و 680 هزار تومان و «اروند» 67 میلیون و 116 هزار تومان فروش داشته است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.