قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: توجه به مصرف کالای داخلی یکی از بهترین معروفات است که باید برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر به آن عمل شود.

توجه به مصرف کالای داخلی یکی از بهترین معروفات است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود دلپسند در گردهمایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: یکی از بزرگترین معروفات توجه به اقتصاد و معیشت مردم است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال "اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل" نام نهاده اند، اگر همین موضوع را با جدیت و مصرانه اجرا و پیگیری کنیم، وظیفه خود را برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده ایم.
وی با بیان اینکه توجه به مصرف کالای داخلی که می تواند موجب رونق اقتصادی جامعه و بهبود معیشت مردم شود، افزود: اگر این موضوع را که توجه به این نکات و عمل به آن ها جزو بهترین معروفات و وظیفه همگانی مردم و دولت است تبدیل به باور و گفتمانمان نکنیم؛ توفیق چندانی نخواهیم داشت.
دلپسند قانون اقامه امر به معروف و نهی از منکر که سال گذشته توسط مجلس به تصویب رسید را مورد اشاره قرار داد و گفت: تصویب این قانون علاوه بر تکالیف شرعی و فردی هر یک از افراد جامعه، وظیفه قانونی ما را نیز مشخص کرده است و این موضوع وظیفه همه را برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر و جدیت در آن مشخص کرده است.
وی تصریح کرد: اولین مرحله از اقامه امر به معروف و نهی از منکر جنبه فردی دارد و به خودسازی مربوط می شود که باید در ابتدا آثار فردی معروفات را در خودمان پدید آوریم و بعد از آن آثار اجتماعی بهره مند شویم

انتهای خبر/..
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.