وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود علیه اقدامات دولت بنیامین نتانیاهو گفت: دولت اسرائیل مثل کودکان مهدکودکی رفتار می‌کند.

کودکان مهدکودکی صفت جدید برای دولت نتانیاهو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، ایهود باراک، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی رادیویی مجدداً از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت: دولت اسرائیل مانند کودکان مهد کودکی رفتار می‌کند.

باراک در ادامه این گفت‌وگو به اقدام وزارت خارجه آمریکا در محکوم کردن ادامه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها عجیب و غریب هستند، فریب نمی‌خورند و انتظار نمی‌رود که ما را فریب دهند اکنون آنها در چندین سطح احساس غرور می‌کنند. آمریکایی‌ها ما را بسیار کمک می‌کنند و ما باید این مساله را در نظر داشته باشیم.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی درباره چگونگی برخورد با آمریکا از دیدگاه خود گفت: ما باید به شکل‌ دیگری با آمریکا رفتار کنیم. چرا مانند کودکی که در مهد به او اهانت شده، رفتار می‌کنیم؟

وی ادامه داد: باید به آنها بگوییم که ما مشکل بسیار حساسی داریم. احتمالاً با ما موافقت نمی‌کنند اما دست کم برای رسیدن به تفاهم تلاش خواهند کرد.

باراک در پایان گفت: چرا دولت به جای اینکه جدی باشد مانند کودکان رفتار می‌کند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.