پرسپولیس در دیداری تدارکاتی تیمی از دسته اول را شکست داد.

پرسپولیس ذخیره های یک تیم دسته اولی را برد!

به گزارش قدس آنلاین، دو تیم فوتبال پرسپولیس و پارس جم‌جنوبی از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این بازی، بوژیدار رادوشوویچ، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محمدامین آرام‌طبع، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و ولادیمیر پریمیوف وارد زمین شدند.

در حاشیه این دیدار، علی‌اکبر طاهری که در محل تمرین تیم حضور یافته بود، رفت و روی نیمکت در کنار برانکو ایوانکویچ نشست.

نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس به قدری شلوغ شده بود که سرتن چوک، مارکو، ایگور پانادیچ و مترجم برانکو در کنار نیمکت و روی سکوی دیگری نشستند.

علیرضا رضایی قهرمان پیشین کشتی آزاد کشورمان نیز روی نیمکت پارس جم جنوبی نشست و نظاره‌گر این دیدار شد.

کمتر از 30 هوادار پرسپولیس از این بازی استقبال کردند. به صورت کلی، استقبال از تمرینات پرسپولیس کاهش یافته و به نظر می‌رسد این اتفاق، بی‌ارتباط با مسئله شکست سرخپوشان مقابل قشقایی در جام حذفی نیست.

در نیمه دوم، ورق برگشت و پرسپولیس فشار حملات را افزایش داد. حسین ماهینی و محسن مسلمان در همان دقایق ابتدایی شروع نیمه دوم موفق به گلزنی شدند و احمد نورالهی در اواسط این نیمه، گل سوم را به ثمر رساند.

پرسپولیس در نهایت با حساب 3 بر صفر موفق شد حریف خود تیم پارس جم‌جنوبی که مربی آن مهدی تارتار بود، را شکست دهد.

تیم پارس که روز جمعه در رقابت های لیگ دسته اول به میدان رفته بود در این دیدار با بازیکنان ذخیره اش برابر پرسپولیس به میدان رفت و بازیکنان اصلی اش دور زمین دویدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.