نصرت‌الله لطفی با حکم نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد.

انتصاب قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نظر به استعفای اصغر آب خضر، آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی نصرت الله لطفی را به سمت قائم مقام جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

گفتنی است، نصرت الله لطفی با حفظ سمت معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و به این سمت منصوب شد.

در بخشی از حکم آیت الله جنتی خطاب به نصرت الله لطفی آمده است: امید است با همکاری همه دست اندرکاران مسائل شورا بویژه روسای ستادها، معاونین، مدیران، روسای دفار استان ها، مدیران و کارکنان ایدهم ا.. در بهبود کیفیت امور، ارتقاء جایگاه شورا و جلب همکاری و مشارکت مسئولان محترم نظام و حمایت مردم عزیز در انجام وظایف محول شده موفق باشید.

آیت الله احمد جنتی در این حکم از قائم مقام جدید شورا خواستند تا با رایزنی های مناسب در خصوص شناخت بیشتر از شورا و تشکیل جلسات با مسئولان سایر دستگاه ها و نهادها به منظور جلب مشارکت و استفاده از استعدادهای سایر سازمان ها برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی را فردی متعهد، متخصص و دارای سوابق گرانسنگ و تجارب ارزشمند خواند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.