رحمان باقریان بازیگر سریال مختارنامه گفت: این سریال در مقطعی از زمان ساخته شد که صداوسیما با مشکل بودجه مواجه بود، اما عشقی که گروه به آن داشتند، باعث شد سریال به‌خوبی ساخته شود و همه‌چیز به‌خوبی انجام شد و آقای میرباقری هم اجازه نداد که مشکلات لغزشی در کار عوامل ایجاد کند.

عشق به سیدالشهدا(ع) همچون راه امام‌ حسین(ع) پایانی ندارد

سرویس فرهنگ و هنر قدس،محمدعلی میرزایی: رحمان باقریان که نقش ضربی را در این مجموعه تاریخی بازی می‌کرد، درباره نقش خود گفت: وی شخصیتی ایرانی است که که مانند سایر ایرانیان به عراق کوچ کرده و از عاشقان اهل‌بیت(ع) است. او به خانواده مختار ملحق شده است و مختار با او به‌صورت پیر خانواده برخورد می‌کند. او فردی بسیار صادق، ساده و امین است که مختار در همه امور با او مشورت و درد دل می‌کند و این برخورد خیلی عاشقانه است و برخورد خادم و صاحب نیست.

وی با اشاره به مهم‌ترین مأموریتی که مختار به این شخصیت می‌دهد، چنین گفت: مختار هم به‌خاطر امین بودن ضربی در مقطعی مأموریتی به او می‌دهد تا شمر را دستگیر کند و قرار بر این می‌شود که ضربی به‌همراه خادم شمر به‌سمت وی حرکت کند. کیان هم از خفا مراقب اوست و گفت‌وگوهای زیادی هم بین آن‌ها برقرار می‌شود که درنهایت در لحظه‌ای که ضربی در سجده است، به دست خدمتکار شمر به شهادت می‌رسد.

باقریان با بیان اینکه هرچقدر برای اباعبدالله(ع) کار کنیم، ذره‌ای از عظمت ایشان را نشان نداده‌ایم، افزود: عشق به سیدالشهدا (ع) همچون راه امام حسین(ع) پایانی ندارد و امثال بنده هر چقدر قدم برداریم، بازهم جای کار هست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.