قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم است.

انتقاد از تشکیل جلسه‌های امر به معروف و نهی از منکر هر 6 ماه یک‌بار

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عمران دوستی در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دشمن به‌منظور افزایش منکرات و کاهش معروف‌ها در جامعه فرهنگ‌سازی بیش از پیش برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر را می‌طلبد.

وی با بیان این مطلب به مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: تشکیل جلسات این شورا نیز مظلوم واقع شده و از جلساتی که هر 6 ماه یک بار تشکیل شود با وجود اهمیت بالای آن نباید انتظار و توقع بیش از این داشت.

دوستی با انتقاد از عدم برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: تمام جلسات در این شهرستان برگزار می‌شوند ولی تنها جلسه‌ای که برای آن وقت نگذاشته و بها نمی‌دهیم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر است.

این عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با انتقاد از عدم اطلاع رسانی صحیح در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد: در کل شهرستان نمی‌توانید بنری بیابید که با موضوعیت امر به معروف و نهی از منکر باشد.

دوستی در ادامه سخنان خود به برگزاری منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان و عملیاتی‌شدن مصوبات این شورا تأکید کرد.

معاونت فرهنگی دانشگاه بناب نیز در ادامه این جلسه از تشکیل کمیته نظارت بر جشن‌های دانشجویی در دانشگاه بناب خبر داد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دانشگاه جای کنسرت نیست» آیین‌نامه‌ای تصویب و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است که کنسرت و برگزاری کنسرت در بخش دانشجویی تعطیل شده است.

محمدعلی مهتدی با اشاره به تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها افزود: امسال هم‌زمان با 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه که مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) است، جشنواره شب‌شعر با محوریت «رسول مهربانی» و با حضور طلاب و دانشجویان به‌صورت سراسری در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.