تیم ملی فوتبال ایران در حالی بعد از بازی با ازبکستان راهی تهران شد که بازیکنان و مربیان متوجه سرقت وسایل خود شدند؟

داستان سرقت از تیم ملی فوتبال ایران در ازبکستان چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، قرار بود کاروان تیم ملی ایران ساعت یک بامداد پس از بازی ایران - ازبکستان به وقت تاشکند به سمت تهران پرواز کند اما مسئولان فرودگاه مشکلاتی ایجاد کردند که باعث سرگردانی ملی پوشان ایران شد. موانع اداریایجاد شده در شرایطی به وجود امد و ملی پوشان ما را در فرودگاه حبس کرد کهتیم ملی باید سریع تر به ایران برمی گشت و تمرینات خود را برای انجام دیدار با کره جنوبی را در تهران پیگیری می کرد اما این همه ماجرای فرودگاه تاشکند نبود.مسئولان ازبک ملی پوشان ایران را در فرودگاه در برزخ قرار دادند و سپس ساک آنها را خالی کردند.

باخبر شدیم ساک اوسیانو، دن گاسپار، دیه گو دستیاران کی روش و علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش ،کریم انصاری فرد، وحید امیری و وریا غفوری در فرودگاه تاشکند مورد دستبرد قرار گرفت. هریک از این نفرات دوجفت کفش استوک دار فوتبال در ساک خود داشتند که همه به سرقت رفت.یک لحظه خودتان را جای علیرضا بیرانوند یا دستیاران کی روش پس از باز کردن در ساک خود بگذارید تا متوجه شوید یک مال باخته چه حالی پیدا می کند.

البته برد مقابل ازبکستان آنقدر شیرین بود که کام ملی پوشان با این سرقت هم تلخ نشود. همچنین متوجه شدیم ازبک ها بخشی از دلارهای کاروان اعزامی را به دلایل واهی ضبط کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.