قدس آنلاین:-بجنورد-سمانه محمدزاده ثانی:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه نهضت عاشورا را جزو اصلی ترین اهداف کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی دانست.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اصلی ترین هدف کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد تقی ایرانی در جلسه هماهنگی شورای اجرایی اجلاسیه ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی بر تلاش بیشتر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاسیه تأکید کرد و گرامی داشت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ و سیره شهدا را مایه آبرو و عزت همه مردم استان دانست.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن سیره و راه شهیدان در انقلاب اسلامی که ادامه نهضت عاشورا و راه امام حسین (ع) است، جزاصلی ترین وظایف و تکالیف است و کنگره ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی نیز فرصت مناسبی برای گام برداشتن درراه رسیدن به این هدف است.

ایرانی تصریح کرد: پرداختن به فرهنگ و سیره شهدا نباید با اختتامیه این کنگره در استان به پایان برسد بلکه این کنگره باید سرآغاز فعالیت‌های بسیاری برای ترویج فرهنگ و راه شهیدان شود و امور فرهنگی همچون انتشار کتاب‌ها و تولید برنامه‌های رسانه‌ای از دستاوردهای این کنگره باید پس از اختتامیه آن ادامه یابد.

محمود ثمینی مدیرکل دفتر امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده برای برقراری و حفظ امنیت این کنگره اظهار داشت دستورالعمل امنیتی و انتظامی کنگره به‌طور کامل تنظیم و تدوین‌شده است و با امضای استاندار و فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) به‌عنوان رئیس و دبیر کل ستاد برگزاری کنگره به اعضای شورای اجرایی ابلاغ خواهد شد تا کنگره در آرامش، امنیت و نظم کامل برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.