با گذشت 24 ساعت از بمباران روز گذشته یک سالن عزاداری در شهر صنعا پایتخت یمن توسط هواپیماهای ارتش سعودی منابع رسانه ای این کشور از شهادت یکی از فرماندهان میدانی جنبش انصارالله خبر می دهند.

شهادت داماد رهبر انصارالله در بمباران روز گذشته + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، با گذشت 24 ساعت از بمباران روز گذشته یک سالن عزاداری در شهر صنعا پایتخت یمن توسط هواپیماهای ارتش سعودی منابع رسانه ای این کشور از شهادت یکی از فرماندهان میدانی جنبش انصارالله خبر می دهند.

شهادت داماد رهبر انصارالله یمن در بمباران روز گذشته+عکس

بنابر این گزارش، در میان نام 170 شهید این حمله نام احمد الحربی فرمانده میدانی جنبش انصارالله و شوهر خواهر عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر این گروه به چشم می خورد. لازم به ذکر است که در این حمله 700 نفر از حاضران در مجلس ختم پدر وزیر کشور دولت یمن شهید و زخمی شده اند. سازمان ملل، آمریکا، اروپا و کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری این حمله وحشیانه را بشدت محکوم کرده اند. عربستان سعودی از فروردین ماه سال گذشته حملات گسترده ای را برای بازگرداندن سرلشگر منصور هادی دیکتاتور فراری و مستعفی وابسته به خود علیه یمن آغاز کرده که ده ها هزار شهید و مجروح و نابودی بخش اعظم زیرساختهای اقتصادی و عمرانی این کشور فقیر را در پی داشته است.

شهادت داماد رهبر انصارالله یمن در بمباران روز گذشته+عکس

شهادت داماد رهبر انصارالله یمن در بمباران روز گذشته+عکس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.