ترقی در واکنش به حمله هواپیماهای سعودی به یک حسینه در یمن و به شهادت رساندن بیش از 700 نفر از عزاداران حسینی در این مراسم خبر از استفاده یمنی ها از سلاحهایی داد که تاکنون استفاده نکرده اند.

یمنی ها به زودی از سلاح های جدیدی علیه عربستان استفاده میکنند/عربستان دشمنی خود نسبت به اسلام و اهل بیت را نشان داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ، حمیدرضا ترقی در واکنش به اقدام تروریستی نظامیان سعودی در به شهادت رساندن بیش از 700 نفر ازعزاداران حسینی در حسینیه ای در یمن که مشغول عزاداری بودند، گفت: عربستان با این قتل عام و به شهادت رساندن مردم عزادار ددمنشی ،‌ دشمنی و کینه خود نسبت به اسلام و اهل بیت پیامبر اسلام را نشان داده است و دلیل دیگری برای این اقدام نمی توان مطرح کرد.

معاون سابق سیاسی مؤتلفه اسلامی محل تامین سلاح های کشتار جمعی که در اختیار عربستان قرار دارد را عمدتاَ آمریکایی خواند واظهار داشت: به نظر می رسد طراحی ها و هدایت های مشاوره ای اسرائیل هم برای سرکوب مردم یمن و اندیشه شیعه در منطقه نقش دارد.

وی با اشاره به شکستهای پیاده نظام های سعودی که تحت عنوان داعش و عناوینی دیگر در سوریه و عراق اقدام به قتل عام مردم عادی می کنند، بیان داشت: اگر بهانه سعودی ها از کشتار این 700 نفر شکستهای اخیر داعش هم باشد این اقدام با هر گونه معیار انسانی در تناقض است و اگر عربستان قدرت پاسخگویی به ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در آن جبهه را ندارد دلیلی ندارد به جایی که مردم هیچ دفاعی ندارند و در حال عزاداری هستند حمله کند.

وی این اقدام عربستان را نشانه ضعف و زبونی آنها در برابر اراده مردم یمن برشمرد و خاطر نشان کرد: اقدام عربستان نه تنها تأثیری در جبران شکست تروریستها در سوریه و عراق ندارد بلکه نیروهای مقاومت ر ا راسخ تر می کند تا ضربه های محکمتری را به مسلحین و تروریست ها در سوریه وارد کنند.

وی افزود: قطعا ضربه ای که یمنی ها در اثر این  حادثه به نیروهای سعودی در عربستان خواهند زد جبران ناپذیر خواهد بود.

ترقی با تأکید بر اینکه مردم یمن همواره آماده اینگونه مجاهدت ها هستند تا راه حسین بن علی(ع) را دنبال کنند، عنوان کرد: شهادت برای آنها افتخار است و با این نگاه حتما ملت یمن در راه مبارزه با آل سعود راسخ تر می شوند و به زودی از سلاح هایی استفاده خواهند کرد که تاکنون استفاده نکرده اند و رژیم سعودی را به سقوط وادار خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.