قدس آنلاین - یزد : رئیس کل دادگستری استان یزد گفت : تعامل ، همراهی و هماهنگی زمینه ساز تسریع امور و بهبود خدمت به مردم است و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ارتقاء امنیت و احساس امنیت را برای مردم به ارمغان می آورد.

تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بسیار خوب است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضاحبیبی در دیدار با فرمانده انتظامی و سایر فرماندهان رده های مختلف انتطامی استان اظهارداشت :  : بخش بسیار عمده ای از تأمین امنیت  و نظم کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است به ویژه در مسائل کیفری که این رسالت از سختی قابل توجهی نیز برخوردار است.

وی سطح همکاری مجموعه انتظامی در سطح استان را خوب ارزیابی کرد و افزود : کاهش سرقت و تصادفات در استان و کنترل برخی از معضلات اجتماعی دیگر حاصل همین همدلی و هماهنگی است.

 این مقام قضایی از دستگیری قاتلین زرگر یزدی به عنوان یک کار درخور تحسین یاد کرد و گفت : دستگیری دو سارق حرفه ای که بدون بر جای گذاشتن کوچکترین سرنخی ، یک جوان را به قتل رسانده و موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شدند یک کار بسیار ارزشمند بود تا اندکی از تألمات روحی مردم کاسته شود.

وی تصریح کرد : تلاش در جهت حفظ آرامش و آسایش مردم و تأمین امنیت آحاد جامعه در نظام اسلامی تلاشی است ارزشمند و بدون تردید مأجور درگاه حضرت احدیت قرار خواهد گرفت .

شایان ذکر است در این دیدار از سردار کاکاکوند فرمانده انتظامی استان یزد با اهدا لوح تقدیر ، تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.