قدس آنلاین: مدیرعامل قطار شرکت بهره‌برداری شهری مشهد گفت: خدمات قطار شهری مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به ازدحام تردد افزایش پیدا می‌کند.

افزایش ساعت خدمات قطار شهری مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و با توجه به افزایش حجم عبور و مرور خدمات قطار شهری مشهد از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین خدمات رسانی این نهاد تا ساعت 23 ادامه دارد که مجموعا یک ساعت بر زمان فعالیت آن افزوده می‌شود، همچنین سرفاصله زمانی اعزام رام‌های قطار شهری بین 4.5 تا 6 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به اینکه زمان فعالیت قطار شهری در روزهای معمولی از ساعت 6 صبح تا ساعت 22 است، خاطرنشان کرد: تغییرات از امروز 19 مهر ماه بوده و روز سه شنبه 20 مهر نیز خدمات رسانی مطابق روزهای تعطیل نبوده و از ساعت 7 تا 23 انجام می‌شود.

طاهری افزود: همچنین خدمات‌رسانی در روز چهارشنبه 21 مهر نیز از ساعت 7 تا 23 بوده و سرفاصله زمانی اعزام رام‌های قطار بین 6 تا 10 دقیقه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تردد شهروندان در ایام عزاداری سیدالشهدا، خاطرنشان کرد: ورود ادوات عزاداری مانند طبل، علم، زنجیر و سایر مواردی از این دست در قطار شهری ممنوع بوده و تمام ایستگاه‌های صلواتی که برپا می‌شوند باید مجوزات لازم برای فعالیت خود را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.