اگرچه انتظار می‌رفت در روز جاری به دلیل تعطیلات پیش رو، بازار سکه و ارز از آرامش نسبی برخوردار باشد، اما قیمت انواع سکه در معاملات نسبت دیروز ، گران شد.

نرخ سکه بر مدار افزایش/دلار هم گران شد

به گزارشمهر، اگرچه انتظار می‌رفت که بازار سکه و ارز در روز جاری به دلیل تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، ثبات را تجربه کند، اما امروز قیمت انواع سکه با افزایش مواجه بود، به نحوی که نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۴ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۲۶۰۰ تومانی به یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

نیم‌سکه با ۲ هزار تومان افزایش به قیمت ۵۴۸ هزار تومان معامله شد؛ ولی ربع‌سکه و سکه یک گرمی با ثبات قیمتی خود، به ترتیب با ۲۸۷ هزار تومان و ۱۸۰ هزار تومان، در بازار مورد معامله قرار گرفت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۵ دلار و ۷۰ سنت افزایش به ۱۲۶۴ دلار و ۳۰ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۲۳ تومان افزایش به نرخ ۱۱۰ هزار و ۴۷۳ تومان معامله شد.

هر دلار در بازار آزاد امروز(دوشنبه) تهران ۳۵۸۸ تومان، یورو ۴۰۵۰ تومان، پوند ۴۵۳۱ تومان، لیر ترکیه ۱۱۹۹ تومان و درهم امارات ۹۸۲ تومان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.