حزب الله در بیانیه ای تاکید کرد که عملیات شهید «مصباح أبوصبیح» که در امن ترین منطقه در قلب قدس اشغالی صورت گرفت، سیلی محکمی به صورت اشغالگران بود و ما این عملیات را ارج می نهیم.

عملیات شهادت طلبانه «مصباح ابوصبیح» سیلی به صورت اشغالگران بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی که منجر به هلاکت و زخمی شدن حدود ۱۰ نظامی صهیونیست شد، تمجید کرد.

بر اساس این گزارش در بیانیه حزب الله آمده است: عملیات شهید قهرمان «مصباح أبوصبیح» که در امن ترین منطقه در قلب قدس اشغالی صورت گرفت، سیلی محکمی به صورت اشغالگران بود. ما این عملیات را ارج می نهیم.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: این عملیات شهادت طلبانه دلیل خوبی برای نشان دادن عدم فراموشی قدس از سوی فلسطینیان و عدم سستی مردم فلسطین در دفاع از قدس است. ما گسترده ترین اقدام عربی و فلسطینی را برای همراهی با مقاومت، منطق، فکر و مجاهدت آن خواستار هستیم.

حزب الله در پایان درخواست کرده است که علاوه بر همبستگی با خانواده این شهید فلسطینی به ویژه دختر وی، بر دشمن فشار آورده شود تا دختر شهید فلسطینی آزاد گردد.

گفتنی است روز یکشنبه در پی عملیات شهادت طلبانه این جوان فلسطینی ۲ صهیونیست کشته و ۸ تَن دیگز زخمی شدند و دختر این شهید فلسطینی نیز توسط نظامیان صهیونیستی بازداشت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.