۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 463890

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به تمجید فراوان از هافبک گرانقیمت این تیم پرداخت.

تمجید فراوان دیدیه دشان از پل پوگبا

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از حساس ترین بازیهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره سبز، تیم ملی فوتبال فرانسه در هلند به مصاف لاله های نارنجی رفت و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان دیدیه دشان موفق شدند با یک گل هلند را شکست دهند و با اقتدار به صدر جدول رده بندی راه پیدا کنند. تک گل فرانسه را در این دیدار پل پوگبا به ثمر رساند.

دشان در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از پوگبا پرداخت. سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: پوگبا در دیدار برابر بلغارستان نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و ضعیف ظاهر شد اما او در دیدار برابر هلند نشان داد که چه  بازیکن بزرگی است. او بسیار تاثیر گذار ظاهر شد و با چنین بازیهایی ثابت می کند که چه بازیکن بزرگی است.

او ادامه داد: پوگبا در این دیدار چه از نظر هجومی و چه از نظر دفاعی بسیار خوب و منظم بازی کرد. من پیش از این دیدار به او گفتم که به توانایی هایش ایمان دارم. او در کنار ماتوئدی خط میانی ما را بسیار قدرتمند کرده و خوشحالم که چنین بازیکنانی در اختیار دارم.

سرمربی خروس ها خوشحال است که تیمش این سه امتیاز حساس را به دست آورده است. او گفت: بازی کردن برابر هلند آن هم در خانه این تیم بسیار سخت است. هلند همیشه تیم با کیفیتی بوده است اما خوشبختانه توانستیم که در این بازی سخت به پیروزی برسیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

فرانسه با این پیروزی که به دست آورد ۷ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. این درحالی است که هلند با ۴ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.