نخست وزیر بریتانیا در سخنانی تاکید کرد که این وظیفه دادگاه‌ها است که درباره ارتکاب جنایات جنگی در سوریه تصمیم گیری کنند.

واکنش ترزا می به جنایات جنگی در سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ترزا می نخست وزیر بریتانیا امروز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد: این وظیفه دادگاه‌ها است که درباره ارتکاب جنایات جنگی در سوریه تصمیم گیری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما بسیار شفاف اعلام کرده‌ایم که این مسئولیت دادگاه‌هاست تا درباره این مساله تصمیم گیری کنند که آیا در سوریه جنایات جنگی به وقوع پیوسته است یا نه.

نخست وزیر بریتانیا افزود: سئوالات زیادی درباره اجرای احتمالی منطقه پرواز ممنوع در سوریه وجود دارد، از جمله اینکه این طرح از سوی چه کسی اجرا شود و این طرح چگونه اجرا شود. تنها راهکار واقعی برای ثبات و صلح در سوریه یک انتقال قدرت سیاسی است و اکنون زمان آن فرا رسیده است که روسیه این مساله را بپذیرد.

اخیرا اختلافات آمریکا و روسیه بر سر حل بحران سوریه بالا گرفته است بطوریکه آمریکا روسیه را متهم کرده است که نتوانسته جلوی عملیات جدید ارتش سوریه در حلب را بگیرد، روسیه نیز اعلام کرده است که آمریکا نتوانسته به مفاد قرارداد آتش بس ماه گذشته پایبند بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.