قدس آنلاین - کرمان : استاندار کرمان در روز عاشورای حسینی با حضور در مجالس عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ضمن عرض ارادت به شهدای کربلا، چندین بازدید هم داشت.

بازدید استاندار کرمان از هیآت مذهبی کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، هم زمان با شهادت امام حسین علیه السلام در روز عاشورا، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با حضور در دفتر مرکزی هیآت مذهبی در بازار کرمان و دیدار با روسای هیات ها و ژیر غلامان هیات، گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان را در خصوص مجالس عزاداری و برقراری امنیت و راحتی عزاداران را شنید.

سپس استاندار کرمان به بخش جوپار سفر و پس از استقبال فرماندار کرمان، بخشدار و امام جمعه جوپار و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از هیات مذهبی این بخش بازدید و  به زیارت امامزاده جوپار رفت.

در ادامه این سفر استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان به صورت سرزده از مرکز بهداشتی درمانی فاطمه الزهرا(س) در شهر ماهان بازدید کرد.

علیرضا رزم حسینی ضمن بازدید از این مرکز درمانی از مسئولین خواست تا خدمات این مرکز بهداشتی به صورت شبانه روزی به مردم این شهر ارائه شود.

مرکز درمانی فاطمه الزهرا شهر ماهان شامل خدمات پزشکی و دندانپزشکی بوده و محل آن از محل موقوفات می باشد.

در ادامه استاندار کرمان از موقوفه حاج میزانی بازدید کرد.

لازم به یادآوری است که این موقوفه که تحت تملک دفتر موقوفات استانداری بوده و باغ و امارت آن وقف مسافر می باشد که به دستور نماینده عالی دولت در کرمان و با دعوت از بخش غیر دولتی، این عمارت به مجموعه اقامتی گردشگری تغییر کاربری داده و شهردار کرمان مامور پیگیری مراحل قانونی آن با حفظ فضای سبز شد.
استاندار کرمان در ادامه در مجالس عزاداری شهر ماهان در میان عزاداران و سوگواران این شهر حضور می یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.