قدس آنلاین- بیرجند: معاون برنامه ریزی ومهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان خانگی، عمومی (اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی می توانند با احداث نیروگاه برق خورشیدی نسبت به تولید برق پاک و فروش آن به نرخ تضمینی به وزارت نیرو اقدام کنند.

آغاز طرح خرید تضمینی برق از نیروگاه های تجدید پذیر و پاک در خراسان جنوبی

 مهندس مهدی دادگر در گفت وگو با قدس آنلاین در بیرجند اظهارداشت: این اقدام درراستای  اجرای مصوبه وزارت نیرودر زمینه خرید تضمینی برق از نیروگاه های تجدید پذیر و پاک، کلیه مشترکان در سطح استان اعم از خانگی، عمومی (اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی می توانند با احداث نیروگاه برق خورشیدی و بادی بر فراز پشت بام خود نسبت به تولید برق پاک و فروش آن به نرخ تضمینی به وزارت نیرو همکاری کنند.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در راستای تفاهم نامه مبادله شده، با سازمان انرژی های نو ایران (سانا) و به نیابت از این سازمان، نسبت به امضاء قرارداد خرید تضمینی 20 ساله برق تولیدی از مشترکان اقدام می کند.

معاون برنامه ریزی ومهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: حداکثر ظرفیت قابل نصب برای هر مشترک، قدرت انشعاب برق موجود خواهد بود که می تواند بسته به مقیاس نیروگاه از نرخهای پایه خرید تضمینی زیربهره مند گردد.

مهندس دادگر اظهارداشت: با توجه به محدودیت خرید تضمینی در قالب تفاهم نامه مبادله شده با سازمان انرژی های نو ایران (سانا) اولویت قرارداد خرید برق به ترتیب تاریخ مراجعه مشترکان خواهد بود

وی افزود: مشترکان  می توانند جهت ارائه درخواست و مدارک و کسب اطلاعات بیشتر به ستاد شرکت توزیع برق استان و یا مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه و یا سایت اطلاع رسانی این شرکت به آدرس: www.skedc.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.