پای کار آمدن بی بی سی در تقویت تروریست های پژاک، گمانه زنی ها را در نقش آفرینی دلارهای سعودی تقویت می کند.

تلاش بی بی سی برای تقویت روحیه تروریستی های پژاک

به گزارش قدس آنلاین، سرویس جاسوسی عربستان در ماه های اخیر تلاش های گسترده ای را برای انجام عملیات تروریستی در ایران صورت داده است که در تمامی آنها ناکام مانده است.
حمایت سعودی ها از تروریست ها به نحوی است که تفاوتی میان آنها در اندیشه و ایدئولوژی و توان اقدام تروریستی شان قائل نیست و تنها ملاک عربستان برای تقویت تروریست ها وجود عده ای اندک از افراد فریب خورده و دارای زمینه انجام اقدام عملیاتی است.
اما دلارهای سعودی نه تنها در میدان عمل که در عرصه رسانه نیز به پشتیبانی تروریست ها می آید.
پس از ضربه سنگین نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظام به گروهک تروریستی پژاک در روزهای اخیر بی بی سی ادعای گزافی را در تقویت روحیه تروریست ها مطرح کرد که قابل تامل است.

بی بی سی فارسی در سایت و شبکه های اجتماعی خود نوشت:

"ایستگاه خبر وب سایت بی بی سی فارسی:‌حزب حیات آزاد کردستان، پژاک روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های چند روز گذشته در منطقه مریوان وسردشت ۲۶ نفر از نیروهای سپاه و بسیج را در عملیاتی "تلافی جویانه" کشته اند. پژاک گفته این درگیری ها در پاسخ به کشته شدن ۱۲ نفر از اعضای این گروه در کرمانشاه صورت گرفته است.
در حالی که این خبرسازی بی بی سی کذب محض است گفتنی است بعد از برخورد با تیم تروریستی وابسته به سرویس جاسوسی عربستان، چند حمله بی سرانجام را صورت داده است و حتی یک مورد هم از نیروهای ایرانی آسیب ندیده اند و اگرچه این روش متداول گروهک های تروریستی مانند پژاک برای بزرگنمایی خودشان هست، اما پای کار آمدن بی بی سی در تقویت آنها، گمانه زنی ها را در نقش آفرینی دلارهای سعودی تقویت می کند.

منبع:دیده بان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.