وزیر کشور با اشاره به کتاب «سقای آب و ادب» نوشته سیدمهدی شجاعی گفت: من هر سال تعداد زیادی از این کتاب خریده و به دانشجویانم هدیه می‌دهم.

کتابی که هرسال وزیر کشور هدیه می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدید از گروه فرهنگی خبرگزاری فارس با اشاره به این که کتاب «سقای آب و ادب» نوشته سیدمهدی شجاعی را خوانده و اثر بسیار خوبی است گفت: من هر سال تعداد زیادی از این کتاب خریده و به دانشجویانم هدیه می‌دهم.

وی همچنین درباره آخرین اثری که خوانده نیز گفت: اخیرا کتاب «گلستان یازدهم» خاطرات زهرا پناهیان، همسر شهید علی چیت‌سازیان را خوانده‌ام.

به گزارش فارس، «گلستان یازدهم» خاطرات زهرا پناهیان، همسر شهید علی چیت‌سازیان، از سرداران بنام هشت سال دفاع مقدس استان همدان است که در قالب کتاب چاپ شده است.

همچنین کتاب «سقای آب و ادب»، که نویسنده در انتهای کتاب آن را اثری متفاوت با آثار قبلی خود معرفی کرده است، رمان و روایتی متفاوت از زندگانی حضرت عباس(ع) است. این کتاب شامل 10 فصل و 264 صفحه است که عناوین فصل‌ها عبارت است از؛ عباسِ علی، عباسِ ام‌البنین، عباسِ عباس، عباسِ سکینه، عباسِ مواسات، عباسِ زینب، عباسِ ادب، عباسِ حسین، عباسِ فرشتگان و عباسِ فاطمه.

نویسنده بر اساس مستندات تاریخی، به روایت زندگی حضرت عباس(ع) می‌پردازد؛ اما در فصل نهم، شیوه‌ای جدید را پیش می‌گیرد و روایتی متفاوت را با مضامینی نو از شخصیت حضرت عباس بن علی(ع) ارائه می دهد.

این اثردر کنار کتاب «رحمت واسعه» اشارات مرحوم آیت‌الله بهجت درباب امام حسین(ع) و «بچه‌های عاشورا» برای کودکان اثر طاهره ایبد دو کتاب دیگر در ششمین دوره پویش مطالعاتی روشنا معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.