قدس آنلاین-بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی:مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از آمادگی تمام مراکز اقامتی خراسان شمالی و پایگاه های پذیرش و اسکان جهت استقبال و اسکان میهمانان کنگره 3000 شهید استان خبر داد..

آمادگی تمام مراکز اقامتی خراسان شمالی برای اسکان میهمانان کنگره 3000 شهید استان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد سویدانلوئی با اعلام این خبر افزود :با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و جلسات برگزاری کنگره که از سال گذشته آغاز شد مسئولیت کمیته استقبال و تشریفات کنگره با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است که در همین راستا در ورودی های شهر بجنورد و همچنین پایانه ترمینال و فرودگاه مراکز پذیرش و راهنمائی اسکان میهمانان کنگره در نظر گرفته شده است .

وی با اظهار خرسندی از همکاری در برگزاری کنگره شهدا گفت : استان خراسان شمالی امروز افتخار این را یافته است تا کنگره ملی سرداران و 3 هزار شهید این استان را باشکوه و عظمت خاصی برگزار کند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده فراهم کند.

وی گفت:چهار روز اجلاسیه شهدای استان فرصت مغتنمی برای معرفی شهدا و ظرفیت‌های ایثار و شهادت استان خراسان  شمالی به مردم است.

 سویدانلوئی تصریح کرد ، اداره کل میراث فرهنگی با بسیج همکاران و امکانات در راه خدمت به اعتلای راه شهیدان و برگزاری این کنگره تمام مساعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.