قدس آنلاین- کاهانی مقدم: اعضای یک باند چهار نفره سرقت‌های خشن و زورگیری از شهروندان در شهرک شهید رجایی مشهد دستگیر شدند.

پاتک کارآگاهان به دخمه «مورچه» زورگیر

به گزارش خبرنگار ما چند روز پیش خانم جوانی با مراجعه به پلیس از دست سارق زورگیری شکایت کرد که سوار بر موتورسیکلت گوشی موبایل و زیورآلات طلای او را به زور دزدیده است.

به دنبال اعلام شکایت این فرد، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده و اکیپی از کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد مأموریت یافتند این سارق خشن را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان در راستای انجام مأموریت خود، با کمک مالباخته چهره فرضی متهم را ترسیم کردند که با مشخصات یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار معروف به «محمود مورچه» مطابقت داشت.

وی افزود: با شناسایی هویت این متهم، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی مخفیگاه او انجام شد که سرانجام این تلاش‌ها نتیجه داد و کارآگاهان با انجام هماهنگی‌های لازم قضایی و طراحی عملیاتی هماهنگ و ضربتی صبح روز جمعه گذشته وارد این مخفیگاه در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد شدند.

سرهنگ حمید رزمخواه خاطرنشان کرد: در این عملیات ضربتی علاوه بر دستگیری متهم، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه که مورد استفاده او در سرقت‌ها بود نیز کشف شد.

وی گفت: «محمود مورچه» پس از دستگیری در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به بزه انتسابی به کارآگاهان گفت که سرقت‌ها را با همدستی سه نفر دیگر به نام‌های حمیده، تقی و محمد انجام می‌داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: در پی اعترافات این متهم و اطلاعات بدست آمده، سه نفر همدستان او نیز یکی پس از دیگری و در عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

اعضای این باند سرقت و زورگیری سپس در مراحل مختلف بازجویی و مواجهه با تعدادی از مالباختگان، تاکنون به 6 فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرده‌اند که تحقیقات بیشتر از آنان همچنان در حال انجام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.