قدس آنلاین -اهواز - زهره کریمی - دکتر شهیار میرخشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی کامل اورژانس خوزستان برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در ایام محرم و صفر خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی توسط اورژانس خوزستان در ایام محرم و صفر

میرخشتی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، اظهار داشت: اورژانس استان خوزستان در روز عاشورای حسینی همگام با مردم عزادار استان در خیابان های شهر و مکان های تردد عزاداران همانند سال های گذشته با آمادگی کامل حضور داشته تا در صورت نیاز به عزاداران حسینی خدمات ویژه خود را ارائه کرد .

وی تصریح کرد: تیم های اورژانس با کمک 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورآمبولانس و ۱۰ اکیپ دو نفره پیاده در محل های پر ازدحام و شلوغ هیئت های عزاداری و عزاداران حضور داشتند تا در صورت بروز حوادث احتمالی، بتواند سریعا به مردم و عزاداران خدمات درمانی مناسب را ارائه و در صورت نیاز، انتقال به مراکز درمانی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

میرخشتی در پایان گفت: تیم های اورژانس از آغاز عزاداری‌ها در روز عاشورای حسینی در محل‌های تعیین شده حاضر بوده و استقرار آنان تا پایان زمان عزاداری‌ها ادامه خواهد داشت و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی برای عزاداران اباعبدالله حسین (ع) گزارش نشده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.