مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان به انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر استقلال پرداخت و گفت: چرا برخی صحنه ها برای استقلال پنالتی هست اما برای ما نیست؟

انتقاد تند مدیرعامل سیاه جامگان از تاج و کفاشیان/ قرارداد 100 میلیارد تومانی کجا رفت؟

به گزارش قدس آنلاین، علی عباسی در خصوص شکست روز گذشته سیاه‌جامگان مقابل استقلال و بحث کناره‌گیری این باشگاه از لیگ اظهار داشت: مشکلات بخش خصوصی بسیار زیاد است. با وجود اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر اصل خصوصی‌سازی و مقاومت اقتصادی دارد اما مسئولان توجهی به این موضوع نمی‌کنند.

وی در گفتگو با فارس ادامه داد: ما 6 سال است که در فوتبال با عشق و علاقه حضور پیدا کردیم اما متاسفانه هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد بلکه در جهت تخریب باشگاه هم کار کرده‌اند. ما نمی‌توانیم وقتی توجیه اقتصادی نداریم آبروی خود را هم ببریم. آیا آقایان تاج و کفاشیان حاضر هستند در چنین شرایطی کار کنند. در سه هفته اخیر به دلیل برخی از مسائلی که نمی‌توانیم آن را بازگو کنیم نتایج به ضرر ما شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: اگر اتفاقی که در دقیقه 86 در محوطه جریمه استقلال رقم خورد در محوطه جریمه ما اتفاق می‌افتاد و این استقلال بود که یک بر صفر از بازی عقب بود؛ داور باز هم آن صحنه را پنالتی نمی‌گرفت؟! چرا این صحنه‌ها برای ما پنالتی نیست اما برای تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و استقلال باید پنالتی گرفته شود.

عباسی تاکید کرد: چرا هیچ کس نمی‌پرسد قرارداد صد میلیاردی سال گذشته با تبلیغات محیطی به کجا کشیده شد و چرا فقط 23 میلیارد آن وصول شد؟! چرا ما پیگیر بقیه این پول نیستیم. ما قراردادی با اسپانسر برای تبلیغات روی پیراهن‌مان هم بستیم که به خاطر اقدامات فدراسیون منتفی شد. قرار بود 4 میلیارد از محل تبلیغات محیطی به ما بدهند که تنها 700 میلیون دادند.

وی ادامه داد: ما با شرکت فناپ قراردادی امضا کرده بودیم و هم‌اکنون 775 میلیون از آنها طلبکاریم که می‌گویند به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال قرارداد را لغو کرده آنها این طلب را پرداخت نمی‌کنند. البته ما از طریق مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد اما سوال ما این است که چرا فقط باید تیم‌های ارگان‌های مختلف در جدول بالا بیایند.

وی با اشاره به اینکه هواداران استقلال در دیدار روز گذشته بیشتر بودند، گفت: ما به عشق و علاقه مردم مشهد تمام سختی‌های کار را تحمل کردیم اما قوتی می‌بینیم در دیدار مقابل استقلال دو سوم ورزشگاه آبی‌پوش هستند و تنها یک سوم طرفدار ما هستند دلسرد می‌شویم. همه دیدند که سیاه‌جامگان با 5-6 میلیارد مقابل استقلال 30 میلیاردی چگونه بازی کرد. چه تیمی بازی‌سازی موقعیت خلق کرد و چه تیمی بر حسب شانس به گل رسید. ما 4-5 بازیکن زیر 20 سال داشتیم. در روز گذشته به میدان رفتند و این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند.

عباسی تاکید کرد: وقتی چنین شرایطی وجود دارد ما هم از تیم‌داری خسته می‌شویم و نمی‌توانیم به کارمان ادامه بدهیم. باشگاه‌های دولتی بدون هیچ دغدغه‌ای کار خود را دنبال می‌کنند اما ما باید با همه مسائل بجنگیم. آقای تاج فرد سالم و صادقی است. شک نداریم که نتایجی که اخیرا به دست آوردیم به خاطر صداقت اوست که خداوند به ما کمک می‌کند اما نیاز است که او اقتدار خود را هم نشان بدهد و در مورد این مشکلات هم چاره‌ای بیندیشد. ما که رفتیم اما نفرات بعدی که می‌آیند مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا فرهاد کاظمی به کار خود در تیم ادامه خواهد داد، گفت: ما به کاظمی ایمان داریم. قبول کرده در سخت‌ترین شرایط در کنار تیم باشد. تمرینات ما دنبال خواهد شد و به فکر این هستیم تا امتیاز را واگذار کنیم چراکه واقعا نمی‌توانیم در این شرایط به کارمان ادامه بدهیم. اگر شخص یا شرکتی برای خرید امتیاز باشگاه پیدا نشد آن وقت فکر دیگری خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.