۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 465245

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس از ارجاع 2 سؤال نمایندگان درباره حضور هزاران اتباع بیگانه در کشور و وضعیت سهامداران پدیده شاندیز از رحمانی‌فضلی وزیر کشور به صحن علنی خبر داد.

پدیده شاندیز وزیر کشور را به مجلس کشاند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و برای بررسی 18 سؤال نمایندگان از وی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه آقایان جلال محمودزاده، نادر قاضی‌پور، احمدعلی رضابیگی، مصطفی کواکبیان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، مهرداد لاهوتی، محمدرضا امیرحسنخانی، محمد جواد فتحی، محمدعلی پورمختار، محمدرضا پورابراهیمی و عباس گودرزی از جمله سؤال‌کنندگان بودند، افزود: 8 نفر از نمایندگان سؤال‌کننده از وزیر کشور از طرح سؤال خود انصراف دادند و در مورد حدود 8 سؤال دیگر نیز مقرر شد که مسائل و موضوعات مد نظر وکلای ملت توسط معاونان وزیر کشور پیگیری و بررسی شوند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس در ادامه تصریح کرد: سؤالات آقایان مصطفی کواکبیان و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نمایندگان تهران و شاهین‌شهر از رحمانی‌فضلی وزیر کشور به دلیل قانع نشدن آنان از پاسخ‌های وزیر برای بررسی به صحن علنی پارلمان ارجاع شد.

سلمی یادآور شد: موضوع سؤال آقای حاجی‌دلیگانی در مورد علت حضور هزاران اتباع بیگانه در کشور، نبود آمار دقیق از جمعیت این افراد و نبود نظارت بر آن‌ها بود که وی از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشد، همچنین موضوع سؤال آقای کواکبیان از وزیر کشور درباره وضعیت سهامداران پدیده شاندیز بود که وی نیز از پاسخ‌های رحمانی‌فضلی قانع نشد و سؤال وی هم به صحن پارلمان ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز هیأت رئیسه کمیسیون شوراها سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مقرر شده است لایحه‌ای برای تحقق فرامین رهبری با همکاری دولت، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و کمیسیون شوراها تدوین شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.