قدس آنلاین - اهواز - زهره کریمی : همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران با حضور استان های بوشهر ، فارس ، کرمان ، کهگیلویه وبویر احمد و هرمزگان در استان خوزستان برگزار شد.

برگزاری همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران

 مهندس مشیدی مدیر  مخابرات منطقه خوزستان  ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،   آمادگی خود و پرسنل شرکت مخابرات منطقه خوزستان را برای رسیدن به اهداف ره نگاشت و باور  قلبی  به اجرای این برنامه را اعلام نمود. وگزارشی از رشد وصول مطالبات مالی و قرار داد با  شرکت های فعال  منطقه  و توسعه مخابرات استان ارائه کرد.

همچنین دکتر سرائیان ، اجرایی کردن نظریات  و تبادل افکار را گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف ره نگاشت دانست.  و ابراز داشت :  یکی از اهداف اساسی رگولاتوری  را دادن حق انتخاب به مشتری با ایجاد رقابت دانست

 وی  افزود : استفاده بهینه از فضای رقابتی در حوزه ict که تحقق آن در گرو مسئله مشتری مداری است ،می تواند خواست رگولاتور را محقق کند .

دکترسراییان  مدیریت و کنترل ریزش  مشتری را یکی از استراتژیک ترین پروژه های مسیر ره نگاشت دانست  و گفت ،  در این استراتژی سه رویکرد می توان داشت  :رویکرد منفعلانه و سکون ، رویکرد فعال و پایا و رویکرد پیش دستدانه  یا pure  active   .سومی رویکردی پیش بینی کننده و اساسی در امر مدیریت و کنترل ریزش محسوب می شود . وی احساس مسئولیت در قبال ریزش مشتری را امر مهم در مدیریت مناطق مخابرات دانستند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  گفت : فضای کسب و کار حوزه فناوری ، متغیر و رو به رشد است و به صورت دائم نیازمند توانمند سازی نیروی  انسانی است که یادگیری و اجرای عملی نظریات و سازماندهی آن ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد . لذا یادگیری الزام ره نگاشت است .وی شناخت فناوری اطلاعات و استفاده از IT   را در پیشبرد اهداف کاری امر ضروری و اجتناب ناپزیر خواند.  و اشراف و تسلط همکاران  در این بخش خواستار شد .

دکتر سراییان  در پایان : از ظرفیت های استان خوزستان یاد و از رشد مخابرات منطقه خوزستان در تمامی زمینه تشکر و قدردانی کرد. .www.ict-khz.ir

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.