قدس آنلاین- بیرجند: استاندارخراسان جنوبی گفت: مدیران تلاش کنند تا از منابع ملی و اعتبارات متمرکز در تهران سهم قابل توجهی برای استان جذب کنند چرا که یکی از مهمترین راههای توسعه استان استفاده از این اعتبارات است.

مدیران خراسان جنوبی نسبت به جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی، در گردهمایی معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه با تکیه صرف بر اعتبارات استانی نمی‌توان به اهداف توسعه‌ای استان دست یافت افزود: مدیران باید با تقویت ارتباط با مدیران فرادستی در مرکز نسبت به جذب اعتبارات مزبور اقدام کنند.
استاندار خراسان جنوبی خدمت به مردم در استانهایی همچون خراسان جنوبی را توفیقی الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران باید از فرصت پیش آمده برای ارائه خدمت به مردم این منطقه از تمام توان کاری و اداری خود استفاده کنند.
پرویزی، به پیگیریهای انجام شده در زمینه‌های مختلف در مرکز اشاره کرد و ادامه داد: توافقات بسیار خوبی با بنیاد برکت در زمینه‌های مختلف آبرسانی روستایی، بهسازی روستایی و نیز آسفالت راههای اصلی و فرعی صورت گرفته است که امیدواریم هرچه سریعتر این توافقات اجرایی شود.

وی، با بیان اینکه با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است در آینده‌ای نزدیک مطالبات پیمانکاران در این حوزه پرداخت می‌شود، افزود: با وزارت نیرو نیز توافقات خوبی در خصوص پرداخت بدهی دولت در زمینه ساخت سد سیاهو و سد رزه در شهرستانهای سربیشه و درمیان به انجام رسیده است.
مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه در زمینه توسعه معادن در استان توافقات خوبی صورت گرفته است، گفت: مدیران ذیربط موضوع صادرات برق به افغانستان را مورد پیگیری قرار دهند تا هر چه سریعتر این موضوع نیز تعیین تکلیف شود.
در این جلسه طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی، اسماعیل حسین‌پور به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب شد و از خدمات و تلاشهای رحمان خدمتگزار در مدت تصدی این پست قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.