قدس آنلاین- تبریز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز دیالیز کشور گفت: با افتتاح این مرکز امکان ‌ارائه خدمات شبانه روزی برای ۱۲۰ نفر میسر شد.

امکان ‌ارائه خدمات شبانه روزی در بزرگترین مرکز دیالیز کشور در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین صومی،  در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز دیالیز کشور به بیان تاریخچه و چگونگی ساخت این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز در عاشورای سال ۹۲ با تفاهم نامه‌ای بین نهاد خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه شد و در سال ۹۳ به صورت رسمی اجرا و در سال‌جاری مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مکان با پذیرش ۱۲۰ مریض به صورت شبانه روزی می‌تواند به ارائه خدمات بپردازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه برخی از بیماران دیالیزی مشکل زمان دیالیز داشتند و مراکز مربوطه چنین امکاناتی در اختیار نداشت، گفت: این مرکز در طول شبانه روز می‌تواند به انجام دیالیز بپردازد.

وی اظهار کرد: مرکز آموزشی، درمانی امام رضا (ع) با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع در ۴ طبقه ساخته شده است که تمامی تجهیزات آن توسط حاج کریم مردانی آذر تهیه شده است.

صومی مشارکت مردمی و خیرین در این امر را یادآور شد و گفت: افرادی مانند حاج آقا نوبری و حاج کریم مردانی‌آذر با احداث چنین مرکزی خدمت بزرگی به جامعه کرده‌اند و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این امر مشارکت کرده و کادر اجرایی را مجهز نموده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.