قدس آنلاین – سبزوار : رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سبزوارگفت: با مشارکت هفت شهرستان موکب صاحب الزمان(عج) با هزینه چهار میلیارد ریال در ایام اربعین در شهر کربلا برپا می شود.

امسال هم  موکب صاحب الزمان(عج) در کربلا برپا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار علی اکبر دلبری که در جمع مسئولان این ستاد از شهرستانهای سبزوار، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، جوین، خوشاب و داورزن در سبزوار سخن می گفت با بیان اینکه این موکب با همکاری و مشارکت شهرستانهای فوق برای خدمت رسانی به زائران اربعین برپا می شود افزود : 50 درصد تامین هزینه موکب صاحب الزمان(عج) را شهرستان سبزوار بر عهده گرفته و نیمی دیگر از آن بر عهده 6 شهرستان دیگر می باشد .

وی ادامه داد : در این موکب 100 خادم روزانه به 45 هزار زائر اربعین حسینی در مدت 10 روز خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند کمکها، نذورات و هدایای خود را به دفاتر ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستانها تحویل دهند ، اقلام مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی در عراق را شامل آب معدنی، نان، برنج، شکر، گوشت، ظروف یکبار مصرف، حبوبات و موارد مشابه اعلام کرد.

دلبری اظهار داشت : سال گذشته نیز موکب صاحب الزمان(عج) سبزوار با اعتبار 2 میلیارد ریال در 23 کیلومتری کربلای معلی از 110 هزار زائر در سه وعده غذایی پذیرایی کرد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.