قدس آنلاین- بجنورد-سمانه محمدزاده ثانی: معاون خدمات شهر شهرداری بجنورد گفت: شهر به عنوان موجود زنده و پویا با برون دهی ضایعات مواجهه است که باید با مدیریت مناسب از به وجود امدن مشکلات زیسط محیطی جلوگیری کرد.

مجبور به دفن زباله ها تا زمان جانمایی جدید کارخانه کمپوست هستیم

یوسف رستمی در گفتگو با قدس آنلاین از بجنورد، افزود: مدیریت خدمات شهری و سازمان پسماند در حال حاضر در طول 24 ساعت 120 تن پسماند از محل ایستگاه زباله به محل دفن جابجا می کند.

وی ادامه داد: با توجه به تولید پسماند خانگی و ساختمانی در سطح شهر نیاز هست تا با فرهنگ سازی مناسب به سمت کاهش تولید پسماند خانگی حرکت کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: بعد از کاهش تولید زباله باید به فکر جمع آوری اصولی پسماند بود که متاسفانه در حال حاضر به دلایل اجتماعی کارخانه کمپوست تعطیل بوده و مجبور به دفن زباله هستیم.

رستمی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و کاهش فعالیتهای عمرانی در حال برنامه ریزی هستیم تا با خاک مناسب زباله ها را در معدن،دفن، تا از مشکلات زیست محیطی و همچنین آتش سوزی احتمالی پیشگیری نماییم.

این مقام مسئول در شهرداری در پایان از صبوری اهالی مشرف به محل دفن زباله تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که انشاءالله بتوانیم هر چه زودتر مشکلات کارخانه کمپوست  را با حمایت های همه جانبه مسئولان شهری و استانی برطرف کنیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.