۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 465911

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از این که در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران گفته بود: امروز سردارهای حرم، عَلَم و قلم در همه حوزه‌ها ورود می‌کنند، با انتشار متنی احساسی خطاب به سردار سلیمانی تلویحا سخنان قبلی خود را ماست مالی کرد.

ماست مالی کردن به روش وزیر بهداشت!

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن هاشمی در اظهار نظری عجیب گفت:‌ خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد، در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار عَلَم بوده نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.

وی پس از انتشار این مطالب در رسانه ها و فشار به وجود آمده در اقدامی نمایشی با بیانیه ای که به بهانه آغاز عملیات موصل نگاشته، از سردار سلیمانی تجلیل کرده و سخنان سابق خود را به نحوی ماست مالی کرد. 

نوشته وزیر بهداشت را در ادامه می خوانید:

طی روزهای گذشته که عملیات آزاد سازی موصل آغاز شد، فکرم به شدّت درگیر تلاش بزرگ‌مردانی است که از خودگذشتگی سال‌های دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده کرده‌اند.
عزیزانی چون سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی که نامشان از مرزهای ایران عزیز فراتر رفته است؛ نام‌هایی که برای دشمنان خدا و خلق او، نشان از غضب الهی دارد و برای مردم منطقه نماد آرامش و امنیت است.

خوشا بر احوال ایشان و درود پروردگار بر پدران و مادرانی که در پناه تقوا، مهر و اخلاق نیک‌شان، چنین دلاورانی خداجوی، حقیقت‌خواه و حامی مظلومان تربیت یافته‌اند.

اینجانب به سهم خود در برابر این دلیرمردان که برای حفظ امنیت و تأمین سلامت هموطنان و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت از جان خود گذشته‌اند، سر تعظیم فرود می‌آورم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستصعف ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    خود ایشان نیز دچار خود شیفتگی هستند از اظهارارات بدون تخصص ایشان در همین زمینه ها پیداست