فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گفتمان اعتدال و اعتدال‌گرایی به هیچ وجه به عنوان یک گفتمان سیاسی مطرح نیست.

 یک نطق خوب تا امروز از اصلاح‌طلبان مجلس دهم ندیدم / «اعتدال‌» به هیچ وجه یک گفتمان سیاسی نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب در نشست «پوپولیسم انتخاباتی در ایران» که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، 27 مهر) در محل خبرگزاری موج برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه گفتمان اعتدال و اعتدال‌گرایی به هیچ وجه به عنوان یک گفتمان سیاسی مطرح نیست، اظهار کرد: این تاکتیک روحانی بود تا حمایت اصولگرایان را برای خود جذب کند.

وی با بیان اینکه در اظهارات آقای روحانی نمی‌توان هیچ تعریفی از پوپولیسم و کاریزماتیک یافت کرد، گفت: خودفریبی است اگر بگوییم که روحانی آمده تا چیزی به نام اعتدال و اعتدال‌گرایی را به عنوان یک جریان سیاسی مطرح کند.

زیباکلام با اشاره به موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم در تهران، پیش‌بینی کرد: پیروز قطعی انتخابات سال 96 اصلاح‌طلبان هستند. شاهد مثال آن اینکه نمایندگان دسته چندم اصلاح‌طلبان در این انتخابات در تهران موفق شدند.

وی با اشاره به عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم اظهار کرد: از آغاز مجلس دهم تا به امروز یک نطق خوب راجع به مسائل کشور از اصلاح‌طلبان ندیده‌ام.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه شاید احمدی‌نژاد در انتخابات شوراها موفقیت کسب کند، گفت: احمدی‌نژاد به هیچ وجه قائل به کار حزبی و تشکیلاتی نیست. اگر امروز رای‌گیری شود احمدی نژاد بین 15 تا 20 میلیون رأی دارد.

به گزاش تسنیم، قرار بود موضوع «پوپولیسم انتخاباتی در ایران» با حضور عبدالرضا داوری از حامیان فکری رئیس‌جمهور سابق و زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب به صورت مناظره برگزار شود که به دلیل عدم حضور داوری این مناظره لغو و به صورت نشست برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.