ایلام- خبرنگار خط قرمز: نگهبان و نیروی حراست شهرداری ایلام در اقدامی نامعقول و خسارت آفرین، نقلیه شهرداری ایلام را به آتش کشید.

نقلیه شهرداری ایلام در آتش خشم نگهبان سوخت

گفته می‌شود «ح – م» پس از آنکه تقاضای وی(مرخصی) از سوی حراست شهرداری ایلام مورد موافقت قرار نگرفت، ابتدا با تهدید به آتش سوزی و اطلاع موضوع به برخی مسؤولان مربوطه، تحقق خواسته‌اش را دنبال می‌کند و چون به نتیجه مثبت نمی‌رسد، ماشین آلات شهرداری را به آتش می‌کشد و بیش از 20 میلیارد ریال خسارت به  شهرداری ایلام وارد می‌سازد.

* خسارت 20 میلیارد ریالی

معاون اداری-مالی شهرداری ایلام در گفت وگو با خبرنگار ما با تأیید این موضوع، گفت: در پی این آتش سوزی ، بلافاصله واحد آتش نشانی وارد عمل شده و خوشبختانه آتش سوزی مهار و از گسترش آن جلوگیری شده است.

افشین مظفری با اشاره به اینکه در این آتش سوزی 3 دستگاه خودروی مخصوص آسفالت( فینیشر، تانکر قیرپاش و یک کامیون ) دچار آسیب شده‌اند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که خسارت این آتش سوزی بیش از 20 میلیارد ریال باشد.

وی  با بیان اینکه اگر با درخواست مرخصی این نگهبان موافقت و یا به تهدیدات احتمالی وی اهمیت داده می‌شد، بدون شک شاهد این آتش سوزی نبودیم، افزود: تلاش می‌شود تا از راههای مختلف، خلأ این دستگاه‌های مهم در حوزه آسفالت جبران گردد و عمران شهری و ارایه خدمت به مردم دچار مشکل نشود.

* دستگیری عامل آتش سوزی

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عامل این آتش سوزی، سابقه کار زیادی در شهرداری ایلام دارد و در واحد اجرائیات نیز دارای سابقه خدمتی است، گفت: بنا بر گفته‌ها، ایشان قبلاً در واحد اجرائیات و در مبارزه با سدمعبرها، از ناحیه سر ضربه خورده و دچار مشکل روحی و روانی شده است.

عباس شیری با اشاره به اینکه پاسخگویی منطقی و اصولی بایستی سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد و در برخورد با مردم و نیروهای زیرمجموعه، نهایت حسن خلق و تکریم را اعمال نمایند، اظهار داشت: اگر با این نگهبان حادثه ساز به صورت معقول و انسانی برخورد و به خواسته‌اش که صرفاً مرخصی بوده است، پاسخ مثبت داده  می‌شد، قطعاً این خسارت بر بدنه نحیف شهرداری ایلام تحمیل نمی‌گردید.

وی با بیان اینکه عامل این حریق به دلیل عدم تعادل روحی و روانی و لجبازی با مافوق خود به دلیل ندادن مرخصی، به آتش زدن نقلیه شهرداری مبادرت کرده و خسارت به بار آورده است، افزود: نگهبان متخلف بلافاصله دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی تحویل محاکم دادگستری استان شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.