سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری این سیاست‌ها را ناشی از دغدغه‌های موجود در جامعه در آستانه هر انتخابات عنوان و ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ آن، بسیاری از نگرانی‌ها مرتفع شود.

سیاست‌های کلی انتخابات ناشی از دغدغه‌های موجود جامعه در آستانه هر انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، بهروز نعمتی اظهار کرد: موارد هجده گانه‌ای که  مقام معظم رهبری به عنوان سیاست‌های  کلی انتخابات مطرح کردند دغدغه هایی بود که در آستانه هر انتخابات وجود داشته است و ایشان نسبت به همین موارد هشدار دادند .

وی افزود: از جمله نگرانی‌ها این بود که خارجی‌ها به طور غیر مستقیم ورودی در انتخابات نداشته باشند. هم‌چنین در مواردی از بداخلاقی‌های انتخاباتی و بگم بگم‌های فراوانی در انتخابات اتفاق افتاده که ما امیدواریم با توجه به سیاست‌های  کلی انتخابات به سمت شفاف شدن تمامی روندها در انتخابات باشیم.

این نماینده مجلس صیانت از آرا را دغدغه همیشگی در جریان برگزاری انتخابات عنوان و خاطر نشان کرد: هر قدر کل روند انتخابات شفاف سازی شود، مردم هم خیالشان از آرایی که می‌دهند راحت خواهد بود و نگرانی در مورد صیانت از آرا وجود نخواهد داشت.

نعمتی با اشاره به نگرانی ها و دغدغه ها در مورد حضور نظامیان و اعمال فشار برخی اقشار در انتخابات نیز گفت:‌ این امیدواری وجود دارد که با ابلاغ این قانون بالادستی خیلی از موارد این چنینی در انتخابات پیش رو حل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.