قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت :عده ای پس از انتخابات سال ۹۲ فکرمی‌کردند مراسم ۱۳ آبان دیگر برگزار نمی‌شود.

برخی انتظار داشتند بعداز  انتخابات ۹۲،  مراسم ۱۳ آبان برگزار نشود!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه روز13 آبان تبلور استکبار ستیزی ملت ایران است، اظهار کرد: عده‌ای پس از انتخابات سال 92 فکرمی‌کردند  مراسم 13 آبان دیگر برگزار نمی‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تعیین شده است‌ و رسالت این شورا آن است تا در هماهنگی با تمامی نهادها مراسم این روز را در سطح یک مراسم ملی برگزار کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره‌ به‌ اتفاقات پس‌ از انتخابات سال 92‌ گفت: در فضای‌ بوجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92، عده‌ای فکر می‌کردند دیگر مراسم روز 13 آبان برگزار نمی‌شود، در حالیکه ‌مراسم 13 آبان سال 92 باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات محسن صباغ رئیس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشکر و حجت الاسلام سید محسن محمودی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.