وزیر دادگستری گفت: اگر افراد دو تابعیتی در دولت وجود داشته باشند بادید بر کنار شوند و در صورت شناسایی آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

دو تابعیتی ها در دولت باید برکنار شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی عصر امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد درگذشت آیت الله مهدوی کنی طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ایران از صدر انقلاب تا کنون با دست اندازی ها و دخالت ها و نقض حقوق خود ش مواجه بوده است اظهار کرد:  ما از اول انقلاب تاکنون دخالت ها و نقض حقوق های خودمان شاهد بوده ایم اما این ملت پاسخشان را قاطع داده اند و ما محکم بر اهداف و آرمان های خودمان و منافع ملی مان ایستاده ایم و در راستای آن حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد:  قوه قضاییه بر اساس اقتضای نظام با قدرت عمل کرده است و کسی نمی‌تواند برای ما تعیین و تکلیف کند و اینها تنها خواسته و آرزوهای قدرت های غربی است که ابراز می‌شود چرا که نظام ما و مردم مان پیوسته بر مواضعشان تاکید کردند.

وزیر دادگستری هم‌چنین درباره تحقیق و تفحص مجلس از اموال مورد مناقشه ایران با آمریکا برای مقابله به مثل گفت: این موضوع مناقشه نیست و پرونده های زیادی در این باره وجود داشته است و بیش از 70، 80 میلیارد در محاکم ما تصویب شده که باید در این راه تلاش کنیم و این در حالی است که فضای جهان در اختیارسلطه گران است.

وی در پایان درباره وضعیت دو تابعیتی ها در دولت گفت: اگر این افراد در دولت باشند باید برکنار شوند و در صورت شناسایی آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.