دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق به دلیل اینکه فدراسیون دو کشور بر سر محل برگزاری مسابقه به توافق نرسیدند، برگزار نمی‌شود.

دیدار دوستانه شاگردان کی‌روش با عراق هم لغو شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، پس از اینکه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند به‌خاطر درگذشت پادشاه کشور تایلند لغو شد، قرار بر این شد تا تیم ملی ایران به مصاف عراق برود.

با این حال مکان برگزاری این دیدار بین دو کشور محل اختلاف بود که در نهایت همین موضوع عاملی شد تا برگزاری این دیدار در تاریخ 19 آبان محقق نشود.

در همین زمینه عراقی‌ها خواستار برگزاری مسابقه در خارج از امارات بودند، اما کادر فنی تیم ملی ایران درخواست کرده بود تا به‌خاطر اردوی تیم ملی کشورمان در امارات این مسابقه در دبی برگزار شود.

از همین رو طرفین بر سر مکان برگزاری این دیدار دوستانه به توافق نرسیدند تا بازی ایران - عراق لغو شود.

پس از برگزاری هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار مقابل سوریه در دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا آماده می‌کند. این دیدار در روز 25 آبان ماه 95 در مالزی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا با 10 امتیاز بالاتر از تیم‌های ازبکستان و کره جنوبی صدرنشین است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.