وزیر کشور گفت: وحدت بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان است که همواره پیامبر اکرم (ص) نیز بر آن تاکید داشته‌اند.

وحدت بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رحمانی فضلی در مراسم هفتمین‌ سالگرد شهدای وحدت و چهارمین یادواره شهید حبیب لکزایی که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، خانواده شهدای وحدت و اقشار مختلف مردم، در حسینه شهیدان میرحسینی تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شهید شوشتری یکی از چهره‌های برجسته و گرانقدر کشور بودند و تفکر و اندیشه آنها در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری بود.
وی گفت: شهید شوشتری برای نزدیک کردن دلها بهم همیشه تلاش می‌کردند و شهادت واقعا لایق ایشان بود.
وزیر کشور ادامه داد: نیروهای مردمی، خانواده شهدا، سران طوایف، مسئولان در این جلسه دور هم جمع شده‌ایم تا این خاطره‌ها را مرور کرده و با هم پیوند ببندیم که راهمان را ادامه خواهیم داد.
رحمانی فضلی در مراسم هفتمین سالگرد شهدای وحدت استان بیان داشت: سیستان و بلوچستان فخر و مدافع اصیل ایران و جزء اولویت‌های نظام است. وی اظهار داشت: اگر سیستان و بلوچستان در مسیر فعلی با سرعت و شتاب بیشتری پیش برود ظرف ۱۰ سال آینده این استان به محور اصلی توسعه و تجارت شرق کشور تبدیل خواهد شد.
وی از سردار شهید شوشتری به عنوان شهید تقریب نام برد که برای شریک کردن دلها به یکدیگر تلاش کردند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه رویکرد همه ما باید تقویت دین اسلام و مبارزه با ظلم و بسط عدل و کمک به مستضعفان باشد، در ادامه افزود: همه این هدفها را با یک راهنمای اصلی که راهنمای شهدا بود، طی طریق می کنیم و در این عصر راهنما، ولی فقیه زمان است.
وزیر کشور گفت: ما شهدا را برای خودمان باید شاخص دانسته و در مسیر تفکر و اندیشه آنها حرکت کنیم زیرا شهدا خداوند را می‌دیدند. آنها بهترین الگو برای ما هستند و مسیر سعادت و کمال را به ما نشان می‌دهند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران انفجار نوری بود که تلالو و درخشندگی آن نه تنها مسیر انقلاب و ملت مسلمان ایران را بلکه مسیرهدایت همه مسلمین جهان را مشخص کرده است.
رسالت ما این است که در شرایط کنونی به دستور مقام معظم رهبری در داخل کشور به عنوان محل استعانت و کمک به مسلمین این پایگاه را قدرتمند و با شکوه و عظمت فعال و موثر نگه داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.