نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار گذاشتن وزیر آموزش و پرورش از سمت خود در آستانه استیضاح نوعی فرار به جلو بود و دولت می‌خواست فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه استیضاح مطرح نشود.

 کنار گذاشتن وزیر آموزش و پرورش فرار به جلو بود /موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری می کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فاسر ، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار گذاشتن وزیر آموزش و پرورش از سمت خود در آستانه استیضاح نوعی فرار به جلو بود و دولت می‌خواست فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه استیضاح مطرح نشود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فساد موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ در هر نهاد یا سازمانی که نظارتی نباشد و افرادی که در قید و بند مسائل شرعی و دینی و انضباط مالی نیستند منصوب شوند، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور باید کسانی را به کار بگمارد تا گزارش‌های دقیقی از مفاسد به وی ارائه کنند که در غیر این صورت مسئولیت هم به گردن وزارتخانه مربوطه و هم به گردن شخص آقای رئیس جمهور است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری وزیر آموزش و پرورش از سمت خود، اظهار داشت: کنار گذاشتن علی‌اصغر فانی از وزارت آموزش و پرورش نوعی فرار به جلو بود و دولت با این کار خود سعی کرده تا در جلسه استیضاح مسائل مربوط به فساد صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح نشود.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کنیم و بیان این مصادیق نه تنها ضعف نیست بلکه نشانه قوت نظام است که به طور دقیق اینگونه موارد را رصد و به مردم اعلام می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.