۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 466852

شبکه رادیویی اربعین از فردا -شنبه اول آبان ماه- آغاز به کار کرده و در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور قابل دریافت است.

آغاز به کار رادیو اربعین از فردا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در آستانه آغاز به کار رادیو اربعین طول موج های این شبکه برای استفاده عاشقان و زائران حسینی (ع)در سراسر کشور و به تفکیک استانی اعلام شد.

علاوه بر طول موج های  اعلام شده در تمام نقاط جهان که امکان دسترسی به شبکه اینترنت وجود داشته باشد ، با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه رادیو  که از طریق  نشانی www.iranseda.ir  قابل دسترس است ، امکان شنیدن این شبکه و همچنین تمامی شبکه های رادیویی وجود دارد.

علاوه بر روش های دسترسی اعلام شده، امکان دریافت رادیو اربعین و همچنین سایر شبکه های رادیویی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از طریق سایت شبکه های رادیویی و گیرنده های دیجیتالی نیز امکان پذیر است.

خاطر نشان می شود رادیو اربعین به صورت شبانه روزی از روز شنبه اول آبان مصادف با 20 محرم به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند و پایان ماه صفر، (دهم آذرماه) به کار خود پایان می دهد. این شبکه در نجف اشرف روی موج اف ام ردیف 9/91 مگاهرتز و در کربلای معلی روی موج اف ام ردیف 9/90 مگاهرتز قابل دریافت است. همچنین مخاطبان می توانند برای تعامل بیشتر با شماره 3000955 با این شبکه در ارتباط باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.