قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برکناری وزیران حوزه‌های فرهنگ، آموزش و ورزش جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: دولت با تغییر وزیران، اهداف انتخاباتی را دنبال می‌کند.

دولت با تغییر وزیران به دنبال اهداف انتخاباتی است/ برکناری فانی برای پرهیز از شنیدن سخنان به حق نمایندگان در جلسه استیضاح بود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد علیرضابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز، تغییرات کابینه را برای کسب آرای اصلاح‌طلبان دانست و گفت: با حذف احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اصولگرایان را در نقطه تقابل خود می‌بیند.

وی با بیان اینکه بستر ‌آرای روحانی سیاسی است نه مردمی، اظهار داشت: وی دارای آرای شکننده‌ای است از این‌رو با تغییر وزرا درصدد جذب آرای اصلاح‌طلبان هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی در گذشته نشان داده‌اند که بازیگر قهاری در بهره‌گیری از گسست‌ها اجتماعی هستند، اضافه کرد: وی با تغییر وزیران حوزه‌های فرهنگ، آموزش، ورزش و جوانان قصد دارد تا روی شکاف‌های بین‌نسلی، فرهنگی، جنسی و اقوام تمرکز کند تا بتوانند در انتخابات سال آینده اصلاح‌طلبان و تجدیدنظرطلبان را با خود همراه کنند.

وی با اشاره به برکناری وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: دولت در عزل فانی علاوه بر اهداف انتخاباتی، قصد داشت از شنیدن سخنان به حق و گزنده نمایندگان مردم در جلسه استیضاح خودداری کند.

علیرضابیگی اضافه کرد: دولت از افشاگری نمایندگان در خصوص بازگویی حقایق پشت‌پرده فساد چند هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان واهمه داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکلات فعلی مردم در حوزه‌های اقتصاد و اشتغال است، گفت: دولت از حوزه اقتصاد ناامید است و می‌داند که اتفاق روشنی در این عرصه اتفاق نخواهد افتاد از این‌رو تمایلی به تغییر وزیران این حوزه ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.